Poradňa Koss Porta Pro

Autor: | Vložené: 24.10.2011 000 20:39 | Témy: Poradňa Koss Porta Pro

Ohladom vymenenia, opravy

Chcel by som sa spytat, dostal som koss porta pro ako darcek na vianoce a mam zlomeny kabel na konci. nemam ziadne potvrdenie o zaplateni. Mozem ist do predajne koss a opravia resp. vymenia my ich? a za kolko? za odpoved vopred dakujem

  • 24. októbra 2011 - Oficiálny zástupca obchodu Trinásty.sk

    Zašlite ich do centrálneho servisu Koss :Bis Audio s.r.o., Dobronivská cesta 1642/6, 960 01 Zvolen, Tel.: 045/5400 703.
    Zistite si, či ste k nim dostali registračný kód a či ste si ho aktivovali. Ten je vlastne potvrdením, že slúchadlá boli kúpené v SK a oprávňujú Vás využiť plnú bezplatnú 2 ročnú záruku. V opačnom prípade (nákup z pochybního dovozu a pod., keď nevlastníte aktivačný kód) zaplatíte vstupný poplatok cca 13,3 € za prijatie do servisu a netýka sa vás plná záruka.

    Akékoľvek ďalšie dotazy : [email protected]
    Helpline Trinásty : +421 47 4332772, www.trinasty.sk

    • Bola pre vás táto odpoveď užitočná?
    • Áno (8)
    • Nie (1)

Táto otázka už bola uzavretá, pretože na ňu nikto počas posledných 90 dnů neodpovedal.

Ak sa chcete opýtať na niečo iné, položte novú otázku.